Звіт директора школи

 

Звіт директора Ганнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

 за 2019/2020 навчальний рік

 

1.                Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації освітнього процесу у навчальному закладі:

1.1.Вжиті заходи щодо охоплення навчанням дітей та підлітків

1.Навчальний заклад діє на підставі Статуту, затвердженого 28 серпня 2017 року. Ганнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області є опорним закладом загальної середньої освіти. Опорний заклад має у своєму складі філії:

- Володимирівську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів;

- Іскрівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів.

Головною метою опорного закладу та його філій є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти. Право провадження освітньої діяльності у сфері повної загальної середньої освіти здійснюється на основі ліцензії, затвердженої розпорядженням голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 07 лютого 2019 року № 278-р, за рівнями:

-         початкової освіти;

-         базової середньої освіти;

-         профільної середньої освіти;

свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи, серія АОО № 121277 від 24 грудня 2004 року та свідоцтва про атестацію, серія ЗД №120550 від 14 грудня 2012 року.

Основними орієнтирами розвитку освітньої системи є якість освіти і рівний доступ до неї всіх громадян, забезпечення функціонування єдиного інформаційного простору, упровадження інноваційних технологій у навчання  на шляху успішної реалізації Концепції Нової української школи.

2019/2020 навчальний рік – рік реалізації Концепції «Нова українська школа». В нашій школі триває активне втілення ключових ідей Нової української школи та створення нового освітнього простору, школи майбутнього, що максимально мотивує дітей до навчання та особистісного розвитку. НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятися висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Ключова зміна для учнів стосується підходів до навчання та змісту освіти, адже головне завдання – виховати інноватора та громадянина, який уміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини.

Адміністрація закладу створює умови для забезпечення доступної та якісної освіти, створює належні умови для успішної організації освітнього простору спільно з працівниками Ганнівської сільської ради узгоджує списки дітей та підлітків віком від 6 до 18 років та дітей, яким до 01 вересня виповнюється 5 років. Так у2019/2020 навчальному році за набір учнів у 1 клас відповідала Крамаренко В.В. У 2020/2021 навчальному році до першого класу прийде 17 першокласників. Відповідно всі діти шкільного віку були охоплені навчанням. Загальна кількість учнів – 125. Порівнюючи з минулими роками кількість учнів зменшилась на 1 учня.

Великого значення має робота по охопленню дітей навчанням, яку проводить педагогічний колектив школи спільно з педагогічним колективом закладу дошкільної освіти «Казка». Неперервність освіти бере свій початок із забезпечення наступності між першими двома ланками: дошкільною освітою та початковою школою. Тому ми плануємо спільну роботу так, щоб забезпечити наступність змісту дошкільної та початкової освіти, відповідність Базового компонента дошкільної освіти віковим особливостям дітей старшого дошкільного віку та вимогам концептуальних засад реформування Нової української школи. Ми проводимо спільні батьківські збори з батьками майбутніх першокласників, організовуємо заняття групи «Дошколярик», надаємо інформаційну, психологічну підтримку батькам та дітям в підготовці до навчання в першому класі. Щороку проводилося психолого-педагогічне обстеження дітей старшого дошкільного віку, але в травні 2020 року обстеження не було проведено в зв’язку з карантином. Готовність дітей до школи буде визначена у вересні поточного року.

Результати обстеження мають стати орієнтиром і продовженням педагогічної роботи, оскільки наступність та взаємодія утворюють простір для реалізації в педагогічному процесі закладу дошкільної освіти і початкової школи єдиної, динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей у новій для них соціальній ситуації – шкільному навчанні.

У 2017/2018 навчальному році навчальному році завершили навчання 12 учнів у 9 класі;

У 2018/2019 навчальному році – 14 учнів у 9 класі;

У 2029/2020 навчальному році – 12 учнів у 9 класі.

Отримання освіти випускниками 9 класу

 

Усього випускників

Навчаються у 10 класі

ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації

ПТУ

Рік

12

1

8

3

2017/2018

14

-

4

10

2018/2019

12

8

5

-

2019/2020

 

1.2.Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій

У 2019/2020 навчальному році згідно з робочим навчальним планом працювали курси за вибором та факультативні курси, а також гуртки та заняття МАН. У квітні 2019 року адміністрацією школи вивчалася ефективність роботи курсів за вибором та факультативних курсів, гуртків відповідно до вимог Державного стандарту середньої освіти. Під час вивчення зверталась увага на підготовку  та проведення вчителями уроків, на ведення шкільної документації та організацію самоосвіти.

Факультативний курс «Захисти себе від ВІЛ» у 8-9 класах викладає вчитель географії ІІ категорії Осадченко Н.М.

Метою курсу є підвищення рівня індивідуальної захищеності молоді в умовах епідемії ВІЛ/СНІДу, а також формування толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ. Курс реалізує відому формулу індивідуального захисту від ВІЛ: утримання, вірність, захист, стерильність.

Головне завдання курсу полягає у тому, щоб досягти позитивних змін у знаннях, ставленнях, намірах, уміннях і навичках, які зменшують уразливість учнів в умовах епідемії ВІЛ/СНІДу.

Навчальний курс складається з 17 занять у формі тренінгів і двох тестувань ‑ до початку курсу і після його завершення. Рекомендована тривалість навчального курсу складає 35 годин, (тренінги – 33 години, тестування ‑2 години).

Факультативний курс «Психологія спілкування» у 5-7 класах викладала Гришаєва О.В. програма цього курсу розрахована на учнів підліткового віку, у яких в цей час відбуваються значні зміни. Одним з найважливіших новоутворень в особистості учнів цього віку є потяг до самоствердження, бажання бути визнаним оточуючими. Тому спілкування в цей час набуває особливого значення, саме в цей період формуються навички взаємодії в групі.

Мета програми – формування в учнів 5-7 класів культури спілкування та навичок ефективної взаємодії у групі.

Спецкурс "Психологія спілкування" розрахований на 3 роки навчання.

Програма першого року навчання "Культура спілкування і взаємин у повсякденному житті" (для учнів 5-го класу) передбачає засвоєння та осмислення учнями правил культури спілкування, формування їхніх умінь працювати в групі.

Програма другого року навчання "Психологія спілкування і взаємин у повсякденному житті" (для учнів 6-го класу) зорієнтована на ознайомлення з базовими положеннями теорії спілкування, формування навичок ефективної взаємодії у групі.

Програма третього року навчання "Психологія спілкування і взаємодії” (для учнів 7-го класу) спрямована на оволодіння підлітками вмінням виражати свої думки і почуття, формування почуття власної значущості та навички ефективної комунікації, продуктивного спілкування з дорослими та ровесниками.

Програма курсу для п’ятикласників розрахована на 17 навчальних годин, для шестикласників та семикласників – на 35 навчальних годин. Заняття можуть проводитись як з цілим класом, так і з окремими групами учнів.

Програма враховує зони найближчого розвитку учнів кожного віку в оволодінні комунікативними навичками, на заняттях не обмежується самостійність і активна участь дітей у вирішенні завдань, заохочується їхня творча діяльність. Усвідомлення нової інформації відбувається через виконання практичних завдань, участь у різноманітних рольових іграх.

Про достатній рівень ефективності даного курсу можна говорити виходячи із якості знань учнів – майже всі учні мають високий і достатній рівень знань.

Керуючись Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів   загальноосвітніх навчальних закладів України» та іншими нормативно-правовими документами, протягом 2019/2020 н.р. виховна робота Ганнівської школи І-ІІІ ступенів спрямована на виконання завдань і реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді.

Головна мета виховної роботи у 2019/2020 н.р. – формування громадянина – патріота України, створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини,  виховання в учнів свідомого  ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.

Виховна робота була спрямована на:

-                     Ціннісне ставлення до себе

-                     Ціннісне ставлення до сімї, родини

-                     Ціннісне ставлення до праці, природи

-                     Ціннісне ставлення до суспільства, держави

-                     Ціннісне ставлення до культури, мистецтва

Реалізація завдань виховної роботи здійснювалося шляхом співпраці з педагогічним та учнівським колективами, з батьками, громадськими організаціями. План виховної роботи був складений згідно районних рекомендацій, районних заходів, з урахуванням народного календаря, традицій та загальнодержавних свят.  Виховні заходи, що проводились протягом 2019-2020 н.р., були різноманітними, відповідали віковим особливостям учнів, сприяли розвитку творчих здібностей учнів.

У напрямку Ціннісне ставлення до себе були проведені Тижні знань безпеки життєдіяльності: «Правила дорожнього руху знай  - життя і здоров’я зберігай!», «Про вогонь нам треба знати, з ним не можна жартувати», «Здоров’я дітей  - здоров’я нації»; Тиждень протидії булінгу; До Дня фізкультури та спорту, який традиційно відзначається 7 вересня, були  проведені змагання, естафети між учнями, вчителями та батьками.  З нагоди відзначення Міжнародного дня рідної мови вчителями були проведені заходи: квест «Мовне коло» для 5-6 класів, мовознавчий турнір для 7-8 класів, вікторина «Кращий знавець рідної мови». Учні, вчителі долучилися до челенджу «Говорімо українською!». Проводилися заходи До Міжнародного дня терпимості, Дня привітань, до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, до Міжнародного дня прав людини. В рамках Міжнародного дня прав людини був проведений місячник правових знань. Традиційним стало проводити зональні змагання з волейболу та баскетболу. В цьому році наша школа зустрічала команди з Іскрівської ЗШ І-ІІІ ст. та  Петрівської ЗШ І-ІІІ ст.

Також наші учні взяли активну участь і в районних заходах, а саме:

-                     Районних змаганнях зі спортивного туризму, де наша команда посіла І місце та нагороджена грамотою й перехідним кубком.

-                     Чемпіонаті інтелектуальної гри «Що?», «Де?», «Коли?», команда учнів посіла ІІ місце.

-                     Районному конкурсі «Козацькому роду нема переводу», в якому учні посіли І місце.

-                     Інтелектуальній грі «Ігри розуму», учні 5-6 класів посіли ІІ місце.

-                     Районній грі «Інтелектуальна мішень»,  учні посіли ІІІ місце.

-                     Районному конкурсі «Лідер року», де Борисова Н., учениця 8 кл. стала переможцем у номінації «Пропоную. Виконую. Роблю».

Ціннісне ставлення до сімї, родини. Традиційним є святкова лінійка до Дня знань, на якому зустрічається вся шкільна родина. Проходив Тиждень добрих справ, в ході якого учні робили добрі справи, Тиждень осені. До Міжнародного дня людей похилого віку, Дня ветерана, учні відвідали вчителів-пенсіонерів, людей похилого віку та привітали їх зі святом. Проходили заходи до Дня учителя, до Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насилля  по відношенню до жінок, до Міжнародного дня інвалідів, до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, до Міжнародного дня 8 березня. Вперше в цьому році були проведені змагання «Спортивна сімейка», в якому взяли участь 6 команд, і в яких перемогу здобула родина Зубків.

Взяли участь у районній акції «Поділись своїм теплом», у челенджі «Читати  - це круто», де учень 3 кл. Щурик Я. зайняв ІІ місце.

У напрямку Ціннісне ставлення до праці, природи були проведені заходи:

-                     Трудова акція «Зробимо шкільне подвір’я чистим».

-                     Всеукраїнський конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!», де учні Гайнутдінова Д., учениця 5 кл., Бурмак М., учень 9 кл., стали переможцями. В обласному етапі цього конкурсу Бурмак М. посів ІІІ місце.

-                     Всеукраїнська акція «Ліси для нащадків».

-                     Всеукраїнський конкурс «До чистих джерел».

-                     Всеукраїнська трудова акція «Парад квітів біля школи».

-                     Всеукраїнська акція «Птах року».

-                     Трудова акція «Юннатівський зеленбуд», де учень 9 кл. Бурмак М. став переможцем, а в обласному етапі посів І місце.

-                     Всеукраїнський конкурс-огляд «Галерея кімнатних рослин».

-                     Всеукраїнська акція «Плекаємо сад».

-                     Районний конкурс «Метелик  - німий шедевр природи», в якому учень 1 кл. Трембач Б. став переможцем, і в обласному етапі також став переможцем.

-                     Всеукраїнська виставка-конкурс «Український сувенір», в якій Гришаєва П., учениця 4 кл., стала переможцем у номінації «Сучасні дизайнерські вироби».

-                     Всеукраїнська виставка-конкурс «Новорічна композиція».

-                     Всеукраїнський гуманітарний конкурс УМАКО «Сузір’я», «Космічні фантазії», де  учень 7 кл. Водянюк Є. став переможцем у номінації «Малюнок».

-                     Районний конкурс екологічних агітбригад.

-                     Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин».

-                     Всеукраїнська акція «Годівничка».

-                     Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Зоологічна галерея».

-                     Всеукраїнська експедиція «Моя Батьківщина  - Україна».

У напрямку Ціннісне ставлення до культури та мистецтва проведені заходи до Дня українського кіно, Всеукраїнський конкурс «Українська паляниця»,  заходи до Міжнародного дня музики, до Дня Святого Миколая, до Дня Святого Валентина, районний фольклорний фестиваль «Коловорот-фест», районний конкурс патріотичної пісні, новорічні свята. Цікаво пройшов Тиждень зимових традицій. Для учнів 1-6 класів був проведений конкурс малюнків «Зимовий вернісаж», а учні 7-9 взяли участь у вікторині «Знавці українських традицій». Вже традиційним є конкурс читців поезій, в якому взяли участь учні 1-9 класів. Для початкових класів була проведена «Казкова вікторина». Завершився Тиждень конкурсом колядок та щедрівок.

Велика робота проводилась у напрямку Ціннісне ставлення до суспільства, держави.  Формування патріотизму в українському суспільстві залишається першочерговим як для держави, так і для системи освіти в цілому.  У зв’язку з цим національно-патріотичне виховання є важливою складовою  освітнього процесу. Школа  є опорною школою з національно-патріотичного виховання.  Робота з національно-патріотичного виховання здійснюється згідно концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, рекомендацій про національно-патріотичне виховання у закладах освіти.

Всі заходи проводилися згідно плану роботи. Протягом року були проведені заходи:

-                     29 серпня біля меморіальної дошки О. Хрулю була проведена  лінійка-реквієм «Воїни АТО – борці за незалежну Україну», приурочена Дню пам’яті загиблих учасників АТО.  На лінійку були запрошені мама та тітка Олександа Хруля.  

-                      До Міжнародного дня миру для учнів був проведений флешмоб «Голуб миру».

-                     27 вересня біля пам'ятного знака земляка, героя Костянтина Пестушка пройшла лінійка (флешмоб), приурочена 17-й окремій танковій Криворізькій бригаді ЗСУ ім. К. Пестушка.

Стало традиційним відзначати День захисника України. З нагоди  свята у школі відбулася зустріч з учасником АТО – Зубком Володимиром.  Учні взяли участь в акції «Листівка для солдата». Листівками вони привітали воїнів АТО: Аззу Володимира, Зубка Володимира, Максимчука Олександра, Галібу Віталія з Днем захисника України. Також в цей день відбулося покладання квітів до меморіальної дошки  О. Хрулю. З нагоди відзначення Дня Захисника України та Дня козацтва  був проведений патріотичний квест «Я люблю Україну».

-                     24 жовтня до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників класними керівниками були проведені заходи:  презентація «Війна така далека та близька», виховна година  «Вони воювали за Батьківщину», урок пам’яті  «І вічність, і велич, і скорбота…», перегляд локумантальних фільмів.

-                     З нагоди відзначення 21 листопада Дня Гідності та Свободи у школі була проведена лінійка «У їхніх серцях жила Україна». Класні керівники провели з учнями виховні години «Країна нескорених», «З Україною в серці», переглянули відеоролики «День Свободи та Гідності».

Значна робота класними керівниками, вчителями була проведена до Дня пам’яті жертв Голодомору: бібліотечна книжкова виставка «Не вбивали, бо ми українці», акція «Запали свічку!».  

Учні початкових класів створювали колоски пам’яті. Були проведені уроки, виховні години «Свіча пам’яті», «Голод 33-го – біль душі і пам’ять серця», «Сльоза омиє душу», «Голодомор 1932-1933 рр. в Україні». Старші класи ознайомилися з поезію про ті страшні часи.

-                     14 грудня до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС проведені заходи: тематична лінійка «Вони були першими….», години патріотизму «Ціна життя», «Гірчить Чорнобиль крізь роки», «Дзвони Чорнобиля».

До свята Миколая та Новорічних свят для воїнів АТО вихованці  групи продовженого дня виготовляли іграшки, малювали малюнки, розмальовували  пряники.

Важливим чинником національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді є система роботи зі збереження народних звичаїв та обрядів українського народу. У побуті українців важливе місце займає календарна обрядовість, що створює складний комплекс свят упродовж усього року. Традиційні народні свята і обряди, які дійшли до нас з глибини віків, – це справжня духовна скарбниця нашого краю. Вона допомагає зрозуміти глибше історичну самобутність нашого народу. З цією метою в школі пройшло святкування Андрія: було проведене невелике дійство «Андріївські вечорниці». Для початкових класів члени учнівського парламенту провели свято Миколая.

З метою розширення знань про історію рідного краю в школі працює історико-краєзнавчий гурток «Мандрівник» (керівник Гришаєва Л.В.).

В рамаках Тижня осені був проведений фотоконкурс  «Осінній пейзаж рідного краю», конкурс малюнків  «Рідне село восени». 

Школа тісно співпрацює із сільською бібліотекою. Чимало заходів проводяться у сільській бібліотеці спільно із завідуючою Овсюк Т.В.: до Дня партизанської слави, Дня пам’яті жертв Бабиного Яру, до Дня захисника України, до Дня Гідності та Свободи, Дня пам’яті жертв  Голодомору,  Дня вшанування ліквідаторів на ЧАЕС, День Миколая, День української писемності та мови.

З нагоди відзначення Дня Соборності України в школі були проведена лінійка «Україна – єдина» та  історичний квест. Також учні мали змогу переглянути документальні фільми «Гідні пам'яті нащадків», «Символи нашої волі». Класними керівниками були проведені виховні години. А з нагоди відзначення 102-ї річниці з Дня пам'яті загиблих під Крутами, класними керівниками також було проведено виховні години. Учні 6-9 класів переглянули документальний фільм «Крути».

З метою патріотичного виховання учнівської молоді, вшанування мужності, самовідданості учасників бойових дій на території інших держав, в школі пройшли заходи з нагоди відзначення річниці виведення військ з Афганістану: презентація-виставка «Пам'ять живе у серцях», тематична лінійка-реквієм «Афганістан - то біль і смуток, чиєсь обірване життя...», урок історії «Згадаймо ті дні». Також учні переглянули документальні фільми «Чужа та непотрібна війна», «Чужа війна». Для учнів 5 класу був проведений бібліотечний урок «Ти - вічний біль – Афганістан» спільно із завідувачем сільською бібліотекою.

День Героїв Небесної Сотні - пам'ятний день, що відзначається в Україні 20 лютого на вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні. З метою вшанування подвигу Героїв Небесної Сотні в школі було проведено урок-пам'ять (педагог-організатор Щурик Д.О.). Також у школі оформлено стенд «Учасники Небесної Сотні».

Протягом року на високому рівні проводилася робота волонтерських загонів, які брали активну участь в усіх районних заходах, акціях. Волонтерський загін «Берегиня» нагороджений грамотою за активну роботу.    

На щорічному святі Дитячих громадських організацій, який цьогоріч проходив дистанційно, наш учнівський парламент «Острів дитинства» нагороджений грамотою, як один із кращих дитячих парламентів району.

Цього року в школі діяли гуртки, які спрямовані на розвиток творчості учнів, їх здібностей. У школі працює спортивна секція з волейболу, баскетболу (керівник Пилипенко О.В.), історико-краєзнавчий гурток «Мандрівник» (керівник Гришаєва Л.В.), гурток «Юні журналісти» (керівник Галіба О.А.), гурток «Умілі ручки» (керівник Крамаренко В.В.), гурток креативного рукоділля (керівник Мартинюк М.А.), театральний гурток «Прем’єра» (керівник Щурик Д.О.).  Гуртки проводилися згідно затвердженого графіку.

Школа приділяє велику увагу правовиховній роботі. Робота  проводиться у двох напрямках: просвітницькому та  профілактичному. Не залишаються поза увагою діти, які складають так звану групу ризику. Протягом року проводився облік  відвідування учнями навчальних занять.  Причини відсутності  підтверджувалися медичними довідками та пояснюючими, заявами від батьків, які  зберігалися в класних керівників.  На достатньому рівні проводиться робота  щодо попередження правопорушень і як наслідок жодного правопорушення  не було зафіксовано.

Велика увага приділяється питанню охорони дитинства. У соціально-педагогічному паспорті школи відображені всі категорії дітей, які можуть потребувати і потребують  допомоги. Ці діти користуються особливою увагою, вивчаються умови їх проживання, складаються акти.

З метою профілактики дитячого травматизму, основним  напрямком якого є формування навичок безпечної поведінки, збереження та зміцнення здоров’я учнів, проводяться виховні класні години, бесіди з учнями. Цього річ жодного випадку травмування не було зафіксовано.  

В школі працює самостійне наукове товариство «Перлина». Напрямки діяльності товариства: природничо – математичний, філологічний, історія України та країнознавство. Учнівське наукове товариство має секції:

Назва секції

ПІП керівника

Кількість учнів

Фізика астрономія

Коваленкова С.М.

1

1.3.Вжиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу

За звітний період Ганнівська ЗШ І-ІІІ ступенів активно співпрацювала з Ганнівською сільською радою та ТОВ «Агрофірма П’ятихатська». Ганнівською сільською радою перераховано для харчування учнів 121.000 грн., здійснювався підвіз учнів шкільним автобусом. Робота щодо організації підвезення учнів до місця навчання і додому є складовою частиною забезпечення реалізації прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

Всього підвозилося 85 учнів та 9 вчителів. Для безпечного та організованого підвезення наказом директора школи призначено відповідального за підвіз. Відповідними органами затверджено маршрут та графік руху автобусу, зупинки. Підвозяться всі діти, які проживають за три кілометри від школи, зупинки визначені в безпечних для руху транспорту місцях та за 800 метрів від місця проживання здобувачів освіти.

Агрофірма та сільська рада завжди надає допомогу для проведення новорічних свят та свята до Дня захисту дітей у вигляді цукерок.

Сучасну школу вже неможливо уявити без комп’ютерної техніки та мультимедійних технологій.

Основними критеріями ефективності використання нових інформаційних технологій у закладі освіти є створення єдиного інформаційного освітнього простору. Найважливіше завдання в умовах інформаційного суспільства – навчити дітей ефективно користуватися інформаційними технологіями. Для цього необхідно забезпечити школу комп’ютерним та мультимедійним обладнанням.

На сьогодні забезпечені мультимедійним обладнанням 3 початкові класи, кабінет фізики, кабінет інформатики, кабінет хімії. Обладнаний новими комп’ютерами, придбаними в 2019 році , та приєднаний до мережі Інтернет кабінет інформатики, що дає змогу в повному обсязі здійснювати практичну частину програми з інформатики.

Наша школа підключена до мережі Інтернет за власні кошти вчителів, але швидкість Інтернет-підключення становить менше 10 Мбіт/с.

У 2019/2020 навчальному році було здійснено капітальний ремонт спортивного залу на суму 167000 гривень за рахунок перемоги в проєкті «Майбутнє спільна справа» та районного бюджету.

2.                Вжиті заходи щодо забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки

У 2019/2020 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 90 %: працювало 18 педагогічних працівників та 11 працівників з числа обслуговуючого персоналу.

У школі працюють вчителі з категорією:

Спеціаліст – 7

Спеціаліст ІІ категорії - 5

Спеціаліст І категорії - 2

Спеціаліст вищої категорії – 4

Середній вік вчителів становить 39 років.

Зміни в освіті залежать від кожного конкретного вчителя, його уміння правильно обрати методи і прийоми навчання  в конкретних умовах на кожному уроці і найважливіше переключатися з авторитарної педагогіки на педагогіку партнерства.

Педагоги Ганнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів впроваджують у практику роботи інноваційні технології, серед яких можна виділити інтерактивні, інформаційно-комунікаційні, ігрові, здоров’язберігаючі технології, проектну технологію, технологію розвитку творчої особистості, створення ситуації успіху, критичне мислення тощо.

Основним напрямом удосконалення рівня професійної компетентності вчителя є професійне самовдосконалення шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності.

1.                Друкована продукція педагогів (автор, назва статті, рік, місяць видання):

-                     у періодичній пресі;

-                     онлайн;

-                     Мартинюк Мирослава Анатоліївна:

1)                сертифікат, № ДБ-1907114182, від 19.07.2019 року         , засвідчує, що вчитель початкових класів опублікувала на сайті naurok.com.ua свій авторський матеріал: «Презентація «Екологічне виховання» у ТОВ «Освітній проект «На урок»».

-                     виступи у ЗМІ.

2.                У яких вебінарах взяли участь педагогічні працівники? (наявність сертифікатів)

-                     Канівець Ольга Миколаївна

1)                сертифікат, 12.02.2020 Підтверджує, що прослухала Вебінар «Як розробити систему забезпечення якості освіти у школі (1 година), MCFR Цифрове видавництво.

-                     Мартинюк Мирослава Анатоліївна:

1)                свідоцтво, ЕА 394135, від 18.07.2019 року,   засвідчує, що взяла участь у вебінарі: Інтернет-олімпіади як засоби мотивації учнів у ТОВ «Всеосвіта».

3.                Які дистанційні курси, тренінги, практикуми, семінари пройшли педагогічні працівники при КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»?

-                     Гришаєва Олена Василівна:

1)                свідоцтво МЗ № 02136577-1702/20 від 24.04.2020 року, пройшла навчання за програмою семінару для практичних психологів дошкільних закладів освіти, закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти обсягом 15 годин та опрацювала тему «Корекційно-розвиткова складова роботи з учнями з психофізичними порушеннями» у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

-                     Галіба Олена Анатоліївна:

1)                сертифікат, ДК№ 02136577-0376/19, 07.06.2019 року     , пройшла навчання за 15 год. дистанційним курсом «Використання хмарних технологій в практиці педагога» у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського;

2)                сертифікат, ДК№ 02136577-0637/19, від 04.11. 2019 року,  пройшла навчання за 15 год. дистанційним курсом «Організація дистанційного навчання за допомогою сервісу Google Classroom» у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського;

3)                сертифікат, ДК№ 02136577-0694/19, від 08.11. 2019 року, пройшла навчання за 15 год. дистанційним курсом «Антропонімія сучасної української літературної мови» у          КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського;

4)                свідоцтво МЗ № 02136577-0785/20, про підвищення кваліфікації, пройшла навчання за програмою практикуму для учителів української мови й літератури обсягом 8 годин та опрацювала тему «Лексичні помилки в мовленні» у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

-                     Пилипенко Олег Вілікович:

1)                сертифікат, ДК №02136577-0959/19, від 20.12.2019 року         , пройшов навчання за 15 год. дистанційним курсом «Національно-патріотичне виховання учнів в умовах сучасного освітнього простору» у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

-                     Соломка Тетяна Валентинівна:

1)                сертифікат, від 16.01.2020 року,   засвідчує участь у тренінгу: «Основи інклюзивного шкільного навчання» у ГО «Волонтерський рух «Спільна допомога».

4.                Навчання за програмами 30 год.

-                     Ляхович Любов Василівна:

1)                свідоцтво ПК № 02136577-1204/20, від 08.05.2020 року, про підвищення кваліфікації, пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямом «Розвиток професійних компетентностей вчителів початкових класів» обсягом 30 годин та виконала випускну творчу роботу (навчальний проект), передбачену навчальним планом у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

-                     Висторопська Наталія Сергіївна:

1)                свідоцтво, ПК № 02136577-1187/20, 08.05.2020 року, про підвищення кваліфікації, пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямом «Розвиток професійних компетентностей вчителів початкових класів» обсягом 30 годин у Кіровоградська обласна рада Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

-                     Щурик Дарія Олександрівна:

1)                свідоцтво, ПК № 02136577-1113/20, від 17.04.2020         року, про підвищення кваліфікації, пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямом «Розвиток професійних компетентностей педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти». Обсягом 30 годин у Кіровоградська обласна рада Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

-                     Пилипенко Валерія Іванівна:

1)                свідоцтво, ПК № 02136577-1060/20, від 17.04.2020року, про підвищення кваліфікації, пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямом «Розвиток професійних компетентностей вихователів груп подовженого дня». Обсягом 30 годин у Кіровоградська обласна рада Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

5.                Навчання за програмами підвищення кваліфікації очні

-                     Гришаєва Олена Василівна:

1)                свідоцтво, ПК № 02136577-1763/19, від 21.06.2019 року, пройшла навчання за освітньою програмою практичних психологів у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського

2)                сертифікат, № 106/19, від 25.10.2019 року     , засвідчує, що брала участь в науково-практичному семінарі, який відбувся у м.Кропивницькому  Арт-терапевтична асоціація» у Кіровоградській області Центральноукраїнський інститут ПрАТ «ВНЗ «МАУП», кількість годин: 8

-                     Осадченко Наталія Михайлівна:

1)                сертифікат МЗ № 02136577-5663/19, від 04.10.2019 року, успішно пройшла навчання відповідно до Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти для вчителів класів (груп), в яких діти навчаються мовами національних меншин, вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти різних типів і форм власності, які навчатимуть учнів 1-х класів відповідно до Концепції «Нова українська школа».

Програма підготовки вчителів початкових класів складає 60 годин у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

-                     Ляхович Любов Василівна:

1)                сертифікат МЗ № 02136577-5655/19, 04.10.2019 року, успішно пройшла навчання відповідно до Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти для вчителів класів (груп), в яких діти навчаються мовами національних меншин, вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти різних типів і форм власності, які навчатимуть учнів 1-х класів відповідно до Концепції «Нова українська школа».

Програма підготовки вчителів початкових класів складає 60 годин у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

-                     Соломка Тетяна Валентинівна:

1)                сертифікат, від 21 – 22.11.2019 року, участь ЧЕТВЕРТІ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ «професійна успішність педагогічного працівника як основа менеджменту якості освітнього процесу» у Черкаському Національному університеті ім. Б.Хмельницького;

2)                диплом магістра М19 № 203480, від 31.12.2019 року, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр. Спеціальність 013 Початкова освіта. Професійна кваліфікація магістр початкової освіти, організатор початкової освіти, вчитель початкової школи у Криворізькому державному педагогічному університеті.

-                     Щурик Дарія Олександрівна:

1)                сертифікат МЗ № 02136577-5673/19 року,     успішно пройшла навчання відповідно до Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти для вчителів класів (груп), в яких діти навчаються мовами національних меншин, вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти різних типів і форм власності, які навчатимуть учнів 1-х класів відповідно до Концепції «Нова українська школа». Програма підготовки вчителів початкових класів складає 60 годин у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

-                     Марченко Альона Володимирівна:

1)                свідоцтво, 11.10.2019 року, № 02136577-2377/19, про підвищення кваліфікації. Пройшла навчання за освітньою програмою учителів (викладачів) англійської мови, керівників гуртків та захистила випускну роботу, передбачену навчальним планом у КЗ КОІППО ім. В.Сухомлинського.

6.                Інші навчання (курси, тренінги, заходи)

-                     Щурик Олеся Олександрівна:

1)                сертифікат від 08.12.2019 року, засвідчує, що успішно завершила онлайн-курс «Академічна доброчесність» розрахований на 4 год. у ED ERA, SAIUP, AMERIKAN COUNCILS.

2)                сертифікат, від 08.12.2019 року, успішно завершила онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні» розрахований на 32 години. Курс розроблений ГО «Студена» та студією онлайн-освіти EdEra в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні. USAID from the AMERIKAN people.

-                     Коваленкова Світлана Миколаївна:

1)                сертифікат, 02.12.2019 року, успішно завершила онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні» розрахований на 32 години.

Курс розроблений ГО «Студена» та студією онлайн-освіти EdEra в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.

-                     Гришаєва Людмила Володимирівна:

1)                сертифікат, СТ № 02071010/00495-20, від 05.02.2020 року,  про підвищення кваліфікації, пройшла навчання за робочою програмою навчального курсу «формувальне оцінювання-оцінювання для розвитку» вибіркової компоненти професійної програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Професійний розвиток педагога закладу загальної середньої освіти» обсягом 1 (годин) кредит ЄКТС (30 годин) у Національному університеті  «Львівська політехніка» Навчально-науковий інститут права, психології та інноваційної освіти Центр інноваційних освітніх технологій.

-                     Мартинюк Мирослава Анатоліївна:

1)                сертифікат, 16.06.2019 року, Сертифікат засвідчує, що успішно завершила онлайн-курс: «Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)» у  EdEra;

2)                сертифікат, № БЦ-С-4441, від 02.07.2019 року, засвідчує, що успішно завершила онлайн-курс «Додатки Googlе в освітній діяльності» тривалістю 60 год. Наказ № 18 від 01.07.2019 року у Науково-методичному центрі;

3)                сертифікат, № ТС1-25520, від 05.07.2019 року, засвідчує, що є прогресивним та активним учителем, що використовує в роботі сучасні інтерактивні технології – онлайн-тести «На Урок» у ТОВ «Освітній проект «На урок»;

4)                сертифікат, 29.09.2019  року, засвідчує, що успішно завершила онлайн-курс: «Академічна доброчесність» розрахований на 4 години на EdEra;

5)                диплом магістра М19 № 179653, від 31.12.2019 року, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр спеціальність: Середня освіта (Трудове навчання та технології), освітня програма: Середня освіта (Трудове навчання та технології), професійна кваліфікація: Магістр освіти. Вчитель трудового навчання технологій і креслення закладу загальної середньої освіти у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка.

-                     Висторопська Наталія Сергіївна:

1)                сертифікат, 18.04.2020 року, засвідчує, що успішно закінчила курс Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти, наданий викладачами курсу через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, та навчилася:

-                     правильно діяти, якщо ваша дитина або учень стала учасником булінгу (цькування);

-                     діагностувати наявність булінгу (цькування) в колективі;

-                     вживати заходів, якщо ви працюєте в закладі освіти та щодня стикаєтесь з подібними випадкамия;

-                     правильно зупиняти та попереджувати булінг (цькування);

-                     створювати безпечне освітнє середовище, вільне від будь-яких проявів насильства та булінгу (цькування);

-                     запроваджувати системну протидію булінгу (цькування) в закладі освіти. Форма навчання – дистанційна. Кількість годин – 80 (2,6 кредитів ЄКТС) у  Prometheus.

2)                сертифікат, 19.04.2020 року, засвідчує, що успішно закінчила курс Коронавірусна інфекція: факти проти паніки, наданий автором курсу Федором Лапієм через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, та навчилася:

-                     організовувати доступ до об’єктивної, правдивої інформації з перевірених джерел;

-                     критично оцінювати факти;

-                     розпізнавати основні симптоми корона вірусної хвороби;

-                     визначити способи захисту від коронавірусу.

Форма навчання – дистанційна. Кількість годин – 8 годин (0,3 кредита ЄКТС) у Prometheus;

3)                сертифікат, 21.04.2020 року,  засвідчує, що успішно завершила онлайн-курс:

«Основи веб-розробки (HTML, CSS,JavaScript)» тривалістю 30 годин на  Онлайн-освіта Ed Era;

сертифікат, 26.04.2020 року, засвідчує, що успішно завершила онлайн-курс:

«Українська мова. Від фонетики до морфології»

Тривалістю 30 годин. Курс розроблений викладачем Яною Гончаровою та студією онлайн-освіти Ed Era

Адміністрація Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів застосовує синергетичний підхід до управління навчальним закладом. Батьківський комітет школи активно долучається до управління навчальним закладом через здійснення проєктної діяльності з благоустрою та формування освітнього простору, працює дитячий парламент.

 

3.                Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників

Забезпечення організації харчування учнів

Харчування учнів школи у 2019/2020 навчальному році здійснювалось відповідно до розпорядження голови Петрівської районної державної адміністрації від 31.08.2015 № 291-р «Про безоплатне харчування учнів 5-11 класів, батьки яких брали участь в антитерористичній операції», наказ начальника управління освіти Кіровоградської області  від 28.08.2015 року №530 «Про організацію харчування учнів», здійснювався щоденний адміністративний контроль за виконанням функціональних обов’язків працівниками, відповідальними за організацію харчування дітей у школі щодо приготування страв, виконанням норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 року № 353 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»

Затверджена комісія з громадського контролю за харчуванням учнів Ганнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у складі:

1)                 голова комісії – Осадченко Н.М., соціальний педагог;

2)    заступник голови комісії – Худик О.О.,завідувач господарством;

3)                члени комісії – Туннік С.М., голова батьківського комітету 4 класу;

- Ясинська А., учениця 9 класу;

- Бережний А.Ю., депутат сільської ради.

Визначена вартість харчування на одну дитину Ганнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

1) Сніданок для учнів 1-4-их класів – 14.00 грн., для учнів 5-9-их класів – 15.00 грн.

Обід для учнів 1-4 класів  - 10.00 грн.

2) за рахунок місцевого бюджету проводити одноразове харчування вартістю 60% відсотків від загальної суми – 7.50 грн. для учнів 1-4-их класів;

3) за рахунок місцевого бюджету проводити одноразове безкоштовне харчування для учнів 1-9-их класів із числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування згідно списку (додаток);

- учнів 1-9-их класів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям.

- учнів 1-9-их класів із числа дітей із сімей – учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих), які брали участь в проведенні антитерористичної операції.

4) Графік харчування учнів:

 

Класи

Час

1 – 4

09.45 – 10:05

5 – 9

11.45 – 12:05

ГПД

13:00 – 13.20

 

 

Список

учнів 1-9-их класів із числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування Ганнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, для яких організовано за рахунок місцевого бюджету одноразове безкоштовне харчування

 

№ з/п

ПІП

Клас

Категорія

1.

Бакулін Богдан

2

Малозабезпечений

2.

Паламарчук Андрій

2

Малозабезпечений

3.

Симонович Дарія

3

Малозабезпечена

4.

Максимчук Олександр

3

АТО

5.

Стадник Уляна

3

Позбавлена б/п

6.

Фєдосєєв Віорєл

4

Позбавлений б/п

7.

Зубко Дмитро

4

АТО

8.

Зюзіков Дмитро

5

Малозабезпечений

9.

Зюзікова Наталія

6

Малозабезпечена

10.

Симонович Анатолій

6

Малозабезпечений

11.

Паламарчук Олександр

6

Малозабезпечений

12.

Дерезенко Анастасія

 

Малозабезпечена

13.

Симонович Катерина

8

Малозабезпечена

14.

Магей Юля

8

АТО

15

Бончук Вікторія

9

Позбавлена б/п

16

Заморока Ілона

9

АТО

17

Заморока Інна

9

АТО

 

Соціальний педагог Осадченко Н.М. забезпечувала дотримання законодавчих та нормативно–правових документів щодо організації харчування, виконання посадових обов’язків працівниками, які відповідають за організацію харчування, контролювала разом з відповідальною особою від батьківського комітету дотримання примірного двотижневого меню, дотримання порядку організації прийому, зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, технологічного процесу приготування їжі у школі, не допускати прийом продуктів харчування, продукції до школи без супровідних документів, які засвідчують їхнє походження та якість, здійснювала контроль за станом фінансової звітності щодо харчування дітей у школі, проводила роз’яснювальну роботу серед дітей та батьків щодо важливості й необхідності гарячого харчування учнів у школі, здійснювала постійний контроль за санітарно-гігієнічним режимом харчоблоку, їдальні та проходженням обов’язкових медичних оглядів і дотриманням особистої гігієни працівниками, які забезпечують організацію харчування, постійно здійснювала профілактичні заходи щодо попередження спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь.

Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм

Відповідно до частини десятої ст. 19 Закону України «Про охорону здоров’я», виконання наказів міністерства освіти і науки України від 02.08.2005 № 458 «Про затвердження Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах», від 22.10.2008 № 956 «Про заходи щодо вдосконалення роботи з фізичного виховання та збереження здоров’я школярів в навчальних закладах України», від 06.11.2008 № 1008 «Про невідкладні заходи щодо збереження здоров’я учнів під час проведення занять з фізичної культури, захисту Вітчизни та позакласних спортивно-масових заходів», спільного наказу Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України від 20.07.2009 № 518/674 «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», для поліпшення організації освітнього процесу на уроках фізичної культури та в позаурочній діяльності, виконання плану спортивно-масової роботи закладу у 2019/2020 навчальному році, запобігання порушення нормативних вимог під час їх проведення, з метою збереження та зміцнення здоров’я учнів школи, забезпечення їх рухової активності відповідно до вікових особливостей на початок  навчального року учнями школи було пройдено медичний огляд у Петрівській ЦРЛ. За результатами огляду визначено такі групи:

·        основна група -90 осіб;

·        спеціальна група – 14 осіб;

·        підготовча група – 8 осіб;

·        звільнених від фізкультури- 2.

В школі систематично проводилась робота в напрямку охорони праці, техніки безпеки та дотримання державних санітарних норм та норм протипожежної та техногенної безпеки. Директором школи були видані відповідні накази та призначені відповідальні.

У 2019/2020 навчальному році були проведені Тижні знань безпеки життєдіяльності.

Проводились відкриті уроки з питань безпечної життєдіяльності та профілактики невиробничого (побутового) травматизму із запрошенням фахівців ДПРЧ -32 УДСНС України в Кіровоградській області та Петрівського районного сектору УДСНС України в Кіровоградській області, проводились відпрацювання з учнями практичних дій в умовах виникнення пожеж, інших надзвичайних ситуацій та з надання першої допомоги травмованим та потерпілим, проводились конкурси, вікторини на знання правил безпечної поведінки в побуті та під час освітнього процесу у період проведення виховних заходів, розглядались питання щодо запобігання невиробничого (побутового) травматизму серед дітей під час проведення класних батьківських зборів, проведення нарад при директорові, відзначались найактивніших учасники освітнього процесу, які брали участь у проведені заходів Тижнів знань безпеки життєдіяльності, розміщувались матеріали про проведення Тижнів знань безпеки життєдіяльності на сайті школи та надсилались до відділу освіти райдержадміністрації. Результатом такої плідної та систематичної роботи є відсутність випадків травмувань учнів та працівників в побуті та під час навчально-виховного процесу.

Згідно з наказом директора школи було призначено громадським інспектором з охорони дитинства соціального педагога Осадченко Н.М. Наталія Михайлівна тісно співпрацювала з класними керівниками та соціальними працівниками Ганнівської сільської ради. У 2018/2019 навчальному році було поновлено банк даних:

Характеристика контингенту учнів:

- діти-інваліди -2;

- діти, які постраждали від наслідків ЧАЕС – 4;

- діти, з малозабезпечених сімей , діти з багатодітних сімей – 30;

- діти сироти - 0;

- діти трудових мігрантів –0;

- діти із сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах – 0;

- діти, які перебувають на внутрішкільному обліку – 0;

- діти, позбавлені батьківського піклування -2;

- діти, батьки яких беруть участь в АТО – 5;

- діти внутрішньо-переміщених осіб – 0.

Робота проводилась згідно з планом роботи громадського інспектора з охорони дитинства.

В цьому навчальному році плідно працювала рада профілактики правопорушень, злочинності і бездоглядності у складі:

- голова ради – заступник директора з навчально-виховної роботи

Осадченко Н.М.;

-члени ради:      

·                   Щурик О.О. - заступник директора з начально-виховної роботи; 

·                   Ляхович Л.В. – вчитель початкових класів, класний керівник 3 класу;

·                   Галіба О.А. – вчитель інформатики, класний керівник 6 класу;

·                   Пилипенко О.В. – вчитель фізичної культури, класний керівник 7 класу;

·                   Щурик Д.О.-  вчитель біології, вихователь ГПД;

Рада проводила роботу з попередження правопорушень, злочинності і бездоглядності, надсилала своєчасно повідомлення про учнів, які схильні до скоєння злочину до комісії у справах неповнолітніх району для проведення подальшої профілактичної роботи; проводила заходи класно-узагальнюючого контролю, індивідуальну роботу класних керівників з учнями «групи ризику», які перебувають на внутрішньо шкільному обліку, проводила зустрічі окремо для батьків і класних керівників із залученням представників кримінальної міліції у справах неповнолітніх, громадських організацій, юридичних служб, організувала соціально-педагогічну допомогу учням і сім’ям, які потребують особливої уваги, постійно контролювали відвідування учнями навчальних занять, щотижня аналізували стан відвідування, використовуючи дані загальношкільного обліку, визначали інтереси учнів та залучали їх до занять у гуртках та секціях, налагоджували зв’язок між сім’єю дитини, що скоїла злочин, школою та службою у справах неповнолітніх;

4.                Залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління навчальним закладом.

Школа працює на основі єдиних нормативних документів, освітній процес організовує за навчальними планами, рекомендованими МОН. Для формування позитивного іміджу серед громадськості, ми презентуємо діяльність педагогічного та учнівського колективів. Створено сайт школи та сторінку у Фейсбуці, де можна дізнатися про щоденне шкільне життя, важливої події та новини, створене освітнє середовище.

В цьому навчальному році втратило чинність Примірне положення про батьківські комітети (наказ МОН України від 21.12.2017 року №1649). Однак, припинення дії положення не означає, що батьківські комітети скасували або заборонили. Наш заклад освіти зберіг батьківський комітет, розробивши власне положення.

Концепція Нової української школи передбачає, що нова школа працюватиме на засадах педагогіки партнерства, в основі якої – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками, які об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.

Для здійснення та прийому правильних управлінських рішень було проведені такі засідання педагогічної ради:

 

№з/п

Дата

Зміст

Відповідальні

При-мітка

1.

30.08.2019

1. Про аналіз роботи педагогічного колективу у 2018/2019 н.р. та завдання на 2019/2020 навчальний рік

2. Про виконання наказу «Про організацію роботи з охорони праці»

3. Про комплектування педагогічними кадрами на 2019/2020 навчальний рік..

4. Про проведення навчальної практики.

5. Про оцінювання факультативів, спецкурсів та курсів за вибором.

6. Про впровадження в систему роботи школи комплексу гуртків різного спрямування.

Канівець О.М.

 

 

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

Канівець О.М.

2

27.12.2019

1. Про хід виконання рішень попередньої педради.

2. Про погодження плану-графіку навчання працівників за програмами підвищення кваліфікації у КЗ «КОІППО імені В. Сухомлинського»

3. Про погодження плану-графіку навчання працівників на семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо за очною формою навчання у КЗ «КОІППО імені В. Сухомлинського»

 

 

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

 

 

 

Канівець О.М.

 

3

10.03.2020

1. Про хід виконання рішень попередньої педради.

2. Про вибір та замовлення підручників для 3 класу.

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

 

4.

07.04.2020

1. Про хід виконання рішень попередньої педради.

2. Про погодження підсумкових контрольних робіт для проведення державної підсумкової атестації в 4 класі.

3. Про погодження завдань для проведення атестації в 9 класі

4. Про погодження навчальних предметів за вибором у 9 класі.

5. Про вибір та замовлення підручників.

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

 

 

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

5.

29.05.2020

 

1. Про хід виконання рішень попередньої педради.

2. Про допуск до ДПА учнів 9 класу.

3. Про нагородження “Похвальними листами” “ За високі, досягнення в навчанні” учнів 2-8 класів.

4. Про визначення переможців, претендентів на нагородження одноразовою стипендією Петрівської РДА “ Обдарована молодь Петрівщини”.

5.Про переведення учнів 1-8 у наступний клас.

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

Канівець О.М.

 

 

Канівець О.М.

 

 

 

Канівець О.М.

6.

10.06.2020

1. Про хід виконання рішень попередньої педради.

2. Про видачу свідоцтв про здобуття базової середньої освіти.

3. Про відрахування учнів 9 класу, які виявили бажання закінчити навчальний заклад.

4. Про перевід учнів 9 класу у 10 клас.

5. Про особливості діяльності педагогічного колективу впродовж 2019/2020 навчального року та завдання на 2020/2021 навчальний рік

5. Про стан виробничого та побутового травматизму учасників навчально-виховного процесу.

6. Про результати впровадження в систему роботи школи комплексу гуртків різного спрямування.

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

 

Канівець О.М.

Канівець О.М.

 

 

Канівець О.М.

 

 

 

6. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу.

За звітний період звернень громадян з питань діяльності закладу освіти не було.

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий